Eksploatacja kopaliny pospolitej – piasku ze złoża „WOJDAL 30” przewidywanego do realizacji na terenie działek nr 79/5, 92/1, 82 oraz 81/3 w miejscowości Wojdal

Pakość, dnia 26 września 2019 r.
KIO.6220.2.2019.PG

OBWIESZCZENIE
Urząd Miejski w Pakości, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081), zawiadamia, że na wniosek Pani Urszuli Kustosz prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Kopalnia Żwiru i Piasku Urszula Kustosz, z dnia 11 lutego 2019 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na eksploatacji kopaliny pospolitej – piasku ze złoża „WOJDAL 30” przewidywanego do realizacji na terenie działek nr 79/5, 92/1, 82 oraz 81/3 w miejscowości Wojdal, gm. Pakość.
W powyższej sprawie, 16 kwietnia 2019 r., Burmistrz Pakości wydał postanowienie znak: KIO.6220.2.2019.PG, stwierdzające potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia oraz określające zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. W związku z przedłożeniem przez Wnioskodawcę „Raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia – polegającego na eksploatacji kopaliny pospolitej – piasku ze złoża „WOJDAL 30” przewidywanego do realizacji na terenie działek nr 79/5, 92/1, 82 oraz 81/3 w miejscowości Wojdal, gm. Pakość”, przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Organami administracji właściwymi do dokonania uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia oraz udzielenia opinii są Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Bydgoszczy.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, składania uwag i wniosków w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej, w terminie od 27 września 2019 r. do 18 października 2019 r., w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pakości, w godzinach pracy Urzędu (pokój nr 18).
Zgodnie z  art. 34 w/w ustawy uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres srodowisko@pakosc.pl, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia jest Burmistrz Pakości.

metryczka


Wytworzył: Paulina Gad (1 października 2019)
Opublikował: Jacek Malinowski (2 października 2019, 10:39:10)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 285