Zarządzenie nr 364/2022BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 1 lipca 2022w sprawie powołania "komisji przetargowej" do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR"

Zarządzenie nr 364/2022
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 1 lipca 2022


w sprawie powołania "komisji przetargowej" do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR"


Na podstawie art. 53 ust. 2 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
 
§  1
Powołać „komisję przetargową” do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia, w następującym składzie:
  1. Michał Krusiński - przewodniczący
  2. Jacek Malinowski - zastępca
  3. Honorata Kawka - członek
  4. Magdalena Gromek - sekretarz
§  2
„Komisja przetargowa”:
1.    Przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym na wykonanie ww. dostaw, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
2.    Komisja przetargowa dokona:
1)    oceny, czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2)    badania ofert;
3)    oceny ofert.
3.    Komisja przetargowa w szczególności przedstawi Kierownikowi Zamawiającemu wyniki oceny ofert, propozycje wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
 
§ 3
„Komisja przetargowa” będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 4
1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę związaną z przeprowadzeniem postępowania dot. powyższego zadania z dniem podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podpisują wszyscy jej członkowie.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
        
 
                                                                                                          Burmistrz Pakości
                                                                                                             Zygmunt Groń
 
 
 
UZASADNIENIE
do zarządzenia nr 364/2022 Burmistrza Pakości z dnia 1 lipca 2022 r.
 
    Na podstawie art. 53 ust. 2 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zostaje powołana „komisja przetargowa” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie podstawowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”.
Komisja zakończy pracę w momencie udzielenia zamówienia i podpisania umowy.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gromek (7 lipca 2022, 08:47:13)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 69